fbpx

Jak Zorganizować Event – Organizacja Imprezy Krok po Kroku

19 sierpnia, 2021
Posted in Blog
19 sierpnia, 2021 admin

Jak Zorganizować Event – Organizacja Imprezy Krok po Kroku

Jak organizować eventy firmowe, aby były sukcesem i przynosiły zamierzone efekty? Z pewnością nie jest to łatwa sztuka. Wymaga zaangażowania wielu osób, poświęcenia mnóstwa czasu i energii oraz doskonałej koordynacji. Jednocześnie jednak korzyści z nich płynące pokazują, że najczęściej gra jest warta świeczki. Jak zorganizować event, aby zachwycił gości i dobrze wpłynął na wizerunek firmy? Gdzie powinien mieć miejsce? Na co zwrócić szczególną uwagę? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z organizacją eventów udzielamy w tym artykule!

Dlaczego warto organizować eventy firmowe?

Eventy dla firm niosą ze sobą kilka bardzo istotnych korzyści, które uzależnione są od charakteru imprezy. Jeśli decydujesz się na oficjalne wydarzenie, jak np. bankiet w Warszawie, w którym udział biorą zewnętrznie zaproszeni goście, masz szansę na podniesienie prestiżu oraz zbudowanie korzystnego wizerunku marki. Twoja firma będzie wówczas kojarzona z profesjonalizmem i elegancją.

Drugą opcją jest organizacja eventu firmowego dla pracowników. Takie wydarzenie jest bardzo ważne dla wewnętrznej struktury firmy. Potrafi znacznie wpłynąć na relacje pomiędzy pracownikami oraz poprawić komunikację. Sprzyja nawiązywaniu kontaktów i pozwala lepiej się poznać. Dlatego też warto kilka razy do roku zadbać o możliwość takiej integracji. Bez względu jednak na to, jaki event zamierzasz przygotować, powinieneś zająć się nim profesjonalnie. Organizacja imprezy krok po kroku wymaga dużego zaangażowania.

Jak organizować eventy? O czym nie możesz zapomnieć?

Jak zorganizować event? Pytanie to będzie zawierało inne odpowiedzi w zależności od typu imprezy, którą chcesz przygotować. Inaczej odpowiesz na nie w wersji, jak zorganizować pokaz mody, a inaczej w wersji, jak zorganizować bankiet. Mamy jednak kilka ogólnych wskazówek, które zawsze się sprawdzają.

Sukces imprezy leży w zrozumieniu potrzeb zaproszonych gości. To w końcu oni oceniać będą Twoje wysiłki oraz całość wydarzenia. Dlatego też, podejmując jakiekolwiek decyzje, warto stawiać się właśnie na ich miejscu. Bardzo ważne jest także, aby nie zapominać o detalach. To właśnie one znacznie potrafią podnieść prestiż wydarzenia. Organizując eventy, warto pamiętać o przesłaniu indywidualnych zaproszeń, drobnych upominkach w trakcie wydarzenia, czy podziękowaniach po jego zakończeniu. Wpłyną one na ogólne dobre wrażenie, a tym samym sprawią, że cała impreza zostanie dobrze zapamiętana.

Organizacja imprezy krok po kroku

Warto mieć konkretny plan, który pozwoli nam o niczym nie zapomnieć. Posiadając już znaczne doświadczenie w tym temacie, przygotowaliśmy wskazówki, jak powinna przebiegać organizacja eventu krok po kroku. Oto one!

  1. Zbierz zespół. Jeśli organizujesz wydarzenie, w którym udział wziąć ma duża liczba osób, nie możesz robić tego sam. Zacznij więc od skompletowania swojego zespołu, który będzie zaangażowany zarówno na etapie organizacji, jak i przebiegu eventu.
  2. Określ cel wydarzenia oraz stwórz listę gości. Zastanów się i zdecyduj, w jakim celu organizujesz event. Ma to być promocja marki, ogłoszenie wypuszczenia nowej linii produktów, jubileusz? A może chcesz zadbać o morale pracowników po okresie ciężkiej pracy? To pierwsza decyzja, którą musisz podjąć! Jej naturalnym następstwem będzie zdefiniowanie listy gości lub potencjalnych odbiorców wydarzenia.
  3. Określ budżet imprezy. Aby wiedzieć, na co możecie sobie pozwolić, warto podjąć decyzję o przyszłych kosztach już na początku organizacji.
  4. Wybierz termin i miejsce. Znalezienie odpowiedniego miejsca to jeden z najważniejszych punktów. Ma ono bowiem ogromny wpływ na późniejszą atmosferę eventu. Bardzo istotne jest także wybranie pasującego terminu.
  5. Zdecyduj o charakterze oraz przebiegu eventu. Zastanawiając się, jak zorganizować event, przychodzi moment na ustalenie szczegółów. To właśnie tutaj warto podjąć decyzje, czy impreza będzie oficjalna, czy raczej casualowa. Dodatkowo istotne jest ustalenie motywu przewodniego oraz zaplanowanie posiłków, napojów, czy też atrakcji dla gości.

Najlepsza przestrzeń eventowa pod Warszawą – Cicha 23!

Bez względu na to, jakie wydarzenie chcesz zorganizować, bardzo ważne jest, by wybrać odpowiednie miejsce. Cicha 23 to niezwykła przestrzeń eventowa pod Warszawą. Ze względu na swoją korzystną lokalizację, wielkość terenu, a także wystrój wnętrz, daje wiele możliwości. Świetnie nadaje się na klasyczne eventy firmowe w Warszawie, jak i nieco bardziej wyszukane imprezy – pokazy mody, koncerty, czy eleganckie bankiety. Również i organizacja konferencji pod Warszawą jest możliwa w naszych przestrzeniach.

Posiadamy ogrom doświadczenia w organizacji tego typu wydarzeń. Chętnie pomożemy Ci i doradzimy, aby Twoja impreza okazała się sukcesem. Jesteśmy także otwarci na wszelkiego rodzaju nowatorskie pomysły – nasza przestrzeń daje nieograniczone możliwości. Jeśli więc zastanawiasz się, gdzie zorganizować imprezę firmową w Warszawie, zapraszamy do nas!

Cicha 23 to doskonałe miejsce by zorganizować różnego rodzaju eventy, takie jak: