fbpx

Jak zorganizować wigilię firmową?

21 listopada, 2022
Posted in Blog
21 listopada, 2022 admin

Jak zorganizować wigilię firmową?

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Aby zdążyć, warto już dziś dokładnie zaplanować zespołową integrację, jaką jest wigilia firmowa. Warszawa to miasto, gdzie niemal każda firma organizuje spotkania opłatkowe poza biurem. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje wigilijne spotkanie firmowe odbędzie się w miejscu, które z łatwością pomieści nawet duże grupy, a dodatkowo zapewni wyjątkowy klimat i ciepłą, rodzinną atmosferę, nie zwlekaj i jak najszybciej zarezerwuj dogodny termin. Przestrzeń eventowa Warszawa ułatwi Ci organizację wigilii pracowniczej.

Wigilia firmowa Warszawa – dlaczego warto organizować spotkanie świąteczne?

Wigilia firmowa to dobry moment na zorganizowanie integracyjnego spotkania w szerszym gronie. To okazja nie tylko do miłego spędzenia czasu, ale również zapoznania się z nowymi osobami, a także tymi, z którymi na co dzień bezpośrednio nie współpracujemy. Szczególnie istotne są spotkania wigilijne dla firm, które w okresie epidemii zdecydowały się na przejście na zdalny model pracy i do tej pory pracują w trybie hybrydowym. Wigilia pracownicza pozwala na odnowienie kontaktów i wspólne spotkanie w gronie najbliższych współpracowników.

Wigilia pracownicza Warszawa to także doskonała okazja do pochwalenia się spotkaniem w mediach społecznościowych czy na stronie internetowej firmy. Takie działania pozytywnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa i mogą mieć realny wpływ na zwiększenie odzewu potencjalnych kandydatów w procesach rekrutacyjnych.

Jak zorganizować wigilię firmową?

Organizacja wigilii firmowej wcale nie jest prostym przedsięwzięciem. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy, czy też zarządzasz setkami osób, powinna być ona tak samo dopracowana. Zastanawiasz się, jak zorganizować wigilię firmową? Przede wszystkim:

  • zaplanuj wigilię z wyprzedzeniem – wielu pracowników decyduje się na wykorzystanie urlopu w okresie przedświątecznym. Warto więc nie zostawiać wigilii firmowej na ostatnią chwilę i wybrać czas, w którym zdecydowana większość pracowników jest dostępna. Jeśli wahasz się nad kilkoma datami, warto pozwolić zadecydować samym współpracownikom.
  • poinformuj wszystkich o terminie i dacie – w zależności od wielkości firmy, możesz informować poszczególne osoby osobiście, zdecydować się na przekazanie zaproszeń, bądź wysłać maila ze wszystkimi szczegółami odnośnie do wigilijnego spotkania firmowego.

Zadbaj o odpowiednie menu

Dania na wigilię firmową powinny być dobrze przemyślane. Wiele osób nie wyobraża sobie spotkania opłatkowego bez barszczu czerwonego i pierogów, jednak serwowanie takich samych potraw co roku, dla wielu może okazać się zbyt monotonne. Cicha 23, jako organizator imprez Warszawa oferuje pomoc w doborze ciekawego menu, które łączy w sobie elementy kuchni klasycznej z nowoczesną. Dzięki temu z łatwością skomponujesz wigilijny jadłospis, uwzględniając wegetarian, wegan czy osoby na diecie bezglutenowej. Od lat współpracujemy z wieloma firmami cateringowymi. Bez problemu możesz więc wybrać zarówno standardowe rozwiązanie w postaci gotowego menu wigilijnego, czy też postawić na cieszący się popularnością bufet szwedzki.

Wybierz przestrzeń, która pomieści wszystkich

Firmowa wigilia Warszawa powinna być zorganizowana w miejscu, które bez problemu pomieści wszystkich pracowników. Choć tak duże miasto daje wiele możliwości, nie zawsze znalezienie właściwego miejsca przychodzi od razu. Gdzie zorganizować wigilię firmową? Z racji, iż integracja kojarzy nam się przede wszystkim z wyjściem na miasto, lepiej nie decydować się na zamówienie cateringu do biura. Mimo iż jest to ekonomiczne rozwiązanie, a niemal każda firma posiada miejsce, w którym pomieścić mogą się wszyscy pracownicy, znacznie korzystniejszym wyjściem, jest organizacja przyjęcia w lokalu. Przemawia za tym, chociażby brak konieczności organizowania naczyń czy stosownych dekoracji.

Nie da się ukryć, że restauracje w centrum Warszawy przeżywają w okresie świątecznym istne oblężenie, a znalezienie wolnego terminu, graniczy z cudem. Jeśli cenisz sobie elegancję, wygodę, a przede wszystkim wyjątkowy klimat i smaczne jedzenie, wybierz miejsce, polecane przez innych. Cicha 23 w Markach to doskonała przestrzeń na firmową integrację. Z dala od zgiełku miasta, jednak z dogodnym dojazdem zapewni Wam dyskrecję i niesamowite chwile podczas wigilijnego spotkania firmowego.

Pamiętaj o prezentach i dobrej zabawie!

To, gdzie zorganizować wigilię firmową jest ważnym elementem imprezy integracyjnej. Warto jednak zadbać nie tylko o odpowiednią oprawę przyjęcia, ale również o prezenty dla swoich pracowników. Nawet niewielkie podarunki w postaci słodyczy, alkoholu czy kart podarunkowych są miłym gestem, wywołującym uśmiech na twarzy. Coraz częściej wigilia firmowa staje się okazją to zorganizowania imprezy tematycznej. Nie da się ukryć, że garnitury, koszule czy sukienki są eleganckie, jednak znacznie lepiej świętuje się w mniej formalnym ubraniu. Może w tym roku warto postawić na ubranie świątecznych swetrów?

Zastanawiasz się, gdzie zorganizować imprezę firmową w Warszawie? Wybierz miejsce, które zachwyca przestrzenią, efektownymi dekoracjami, a także wyśmienitym jedzeniem. Cicha 23 w podwarszawskich Markach gwarantuje udaną imprezę integracyjną. Nie czekaj do grudnia, już dziś zarezerwuj wolny termin, a my pomożemy Ci w organizacji świątecznego spotkania firmowego.